Podmínky schválení Google Adsense
Vzhledem k tomu, že je nutné napsat aktuální článek o podmínkách pro Google Adsense Approval, mám za cíl vás informovat. V tomto článku vysvětlím podmínky schválení Google Adsense. Jak získat schválení AdSense? Co byste měli udělat před schvalovacím procesem? Je váš web připraven ke schválení? Pojďme nyní do detailů.
Aktualizace Google Adsense (únor 2019)
Je tu něco, o čem bych vás chtěl informovat před podrobnostmi. Minulý měsíc byly aktualizovány zásady inzerce Google Adsense. Reklamy byly viditelné, když jste přidali účty AdSense, které byly aktivní před aktualizací, a přímé reklamní kódy na neschválené webové stránky.
V aktualizaci z února 2019 provedené minulý měsíc, i když máte od nynějška účet Google Adsense, abyste mohli přidat reklamy na nový web, musíte mít svůj web schválený přidáním webu prostřednictvím vašeho stávajícího účtu AdSense. Nyní váš web projde schvalovacím procesem, i když máte schválený účet AdSense.
Upozornění daňového úřadu pro příjmy z reklamy Google Adsense
Webové stránky vytvářející příjem podávají daňovému úřadu Turecké republiky prohlášení o příjmu a v případě potřeby vybírají daňové dluhy. Jinými slovy, dochází ke změně našeho daňového systému směrem k modelu zdanění všeho, co přináší zisk, jako je evropský model. Prozatím sem patří webové stránky a lidé, jejichž transakce na účtu překračují určitou částku. Stránky, jejichž příjmy z webových stránek pocházejí ze zahraničí, do tohoto rozsahu prozatím nejsou zahrnuty. Ale v případě změny v této věci budu článek aktualizovat.
Někteří majitelé webových stránek se těmto sankcím vyhnuli tím, že začlenili své projekty generující příjmy a včas odváděli své daně vládě. To je pravda.
# Podmínky schválení Google Adsense
Setkáváme se s realitou, jak by měla být používána varování jako SEO kompatibilní témata WordPress, měl by být napsán obsah kompatibilní se SEO, což jsme často zmiňovali ve všech článcích, které jsme dosud napsali, ovlivňují ekonomický obraz.
Pokud jste ještě nečetli náš článek o SEO kompatibilních tématech WordPress, měli byste si jej přečíst jako první. Pak, pokud nevíte, jak napsat článek kompatibilní se SEO, mám článek, ve kterém podrobně vysvětluji.
1- Aplikace Adsense na nově otevřených stránkách
Pokud jste si právě otevřeli svůj web, nemyslete si, že potřebujete okamžitě vydělávat peníze. I když chcete a získáte schválení Adsense, bude trvat až 6 měsíců, než se váš web zvýší v počtu návštěvníků a než se váš web usadí z hlediska informací a spokojenosti. Měli byste tento čas využít na maximum a napravit své nedostatky.
Nejlepší rada, kterou lze dát pro nově otevřený web, je napsat článek kompatibilní se seo. Nepoužívejte duplicitní obsah. Udržujte svůj web aktuální zadáním 1–2 článků denně. Počkejte alespoň 1 měsíc.
2– Vyhněte se duplicitnímu obsahu
Proč byste si měli přečíst výše uvedené články? Dovolte mi nejprve vysvětlit toto. Google Adsense nehledí na počet návštěvníků vašich stránek. Kontroluje, zda je na vašem webu dostatek obsahu, zda je stávající obsah SEO kompatibilní a zda informuje návštěvníky.
Jedním z nejdůležitějších kritérií je navíc to, zda je na vašem webu duplicitní obsah. Otevřeli jste své stránky a přenesli obsah zprava doleva jako celek nebo částečně pomocí kopírování a vkládání. Neklamte sami sebe! Google ví, co děláte. Google neustále kontroluje pravost webových stránek pomocí systému zvaného Panda Algorithm pro detekci duplicitního obsahu. Pokud nenapíšete SEO kompatibilní a originální obsah, ztratíte se ve výsledcích vyhledávání Google.
Jak můžete vidět na obrázku výše, ne každý duplicitní obsah se zobrazuje ve výsledcích vyhledávání. Kromě toho je ve spodní části poslední stránky uvedena informace, že byla odstraněna z výsledků vyhledávání. Přesně takovou situaci zažijete, pokud používáte duplicitní obsah.
3– Počet obsahu přidaného na stránku
Počet obsahu, který přidáte na svůj web, je v systému Google Adsense důležitý. Na nově otevřeném webu byste měli mít články pro každou kategorii webu, která má poskytovat informace. Je velmi důležité, aby tyto články byly psány způsobem přátelským k SEO. Měl by se také objevit ve výsledcích vyhledávání Google.
Každý článek, který napíšete nebo si ho necháte vytisknout, by měl být originál a měl by být co nejdelší, minimálně 300 slov. Naše doporučení je minimálně 600 slov. Toto je minimální počet slov doporučený Rank Math SEO, který patří mezi aktuální SEO pluginy, v kritériích psaní. Očekává se od vás, že se při psaní článku budete podrobně zabývat tématem, které popisujete, a že čtenáře nasytí informacemi.
Bude ve vašem nejlepším zájmu nežádat o Adsense, aniž byste napsali alespoň 30 uspokojivých článků v souladu s kritérii, která jsem vysvětlil výše.
4- Zveřejňování nezákonného / zakázaného obsahu
Pokud na svém webu zveřejníte nelegální obsah, nemůžete získat účet Google Adsense. Neříkám, že existuje možnost, nemůžete ji přijmout.
tvoje webová stránkaobrázky teroru, násilí, mučení atd. Pokud sdílíte informace nebo obrázky, které negativně ovlivní veřejné zdraví, rozšíří nebo podpoří násilí, Google vám nikdy neotevře reklamní účet. Pokud je žádost, kterou podáte tímto způsobem, jednou zamítnuta, nemůžete získat schválení, i když stránku úplně obnovíte.
Abych uvedl více nevinných příkladů; Řekněme, že máte webové stránky v oblasti zdravotnictví a píšete článek o sexuálním zdraví. Vaším cílem je pouze poskytnout informace a ve vašem článku není nic, co by vám odporovalo. Pokud obsah, který sdílíte, zachytí filtry Google, může být pozastaven nebo zcela uzavřen, i když máte reklamní účet.
Pokud je váš reklamní účet uzavřen, zašlete společnosti Google pouze dopis dobré vůle. Najít shodu je nemožné. Můžete je požádat, aby přehodnotili váš web, ale k tomu musíte ze svého webu odstranit obsah zachycený filtry Google.
5- Přečtěte si zásady Google Adsense
Zásady inzerce Google znamenají, že pokud jste vydavatelem reklam, budete odpovědní za každou položku. Jinými slovy, v případě porušení zásad Google může být váš účet zkontrolován nebo může být váš reklamní účet uzavřen, protože je v rozporu se zásadami AdSense.
Proto byste měli o programových zásadách Google Adsense vědět co nejvíce. Pokud předem znáte možnosti, které se vám mohou stát, můžete získat zkušenosti s obsahem, který přidáte na svůj web, nebo s tím, co byste neměli dělat, a můžete být nadále vydavatelem reklamy.
6- Zveřejněte své kontaktní údaje
Google adsense se trochu vzdaluje webům, které nemají kontaktní stránku během schvalovacího procesu. Protože proč by člověk neuvedl kontaktní údaje? Budete sdílet informace na svých stránkách a vaši čtenáři vám budou posílat své dotazy nebo problémy v souladu s těmito informacemi.
Mít kontaktní stránku znamená, že poskytujete čtenáři plnou podporu při získávání informací od vás. To je přesně to, co Google chce. Poskytněte čtenáři přesné a úplné informace. Vaše kontaktní stránka by měla obsahovat vaši e-mailovou adresu, kontaktní číslo, pokud existuje, mapy Google a účty sociálních médií, pokud jste vlastníkem firmy. Čím více podrobností uvedete, tím výhodnější budete.
7- Připravte si stránku O nás
Vytvoření stránky O nás by se mělo skládat z informací, které vás představují a definují, například jaký druh informací bude vaše webová stránka poskytovat, zda podnikáte a za jakých podmínek budou informace předány čtenáři. Pokud dokončíte tento krok v procesu schvalování Google Adsense, uděláte správný krok k podpoře vašeho procesu.
8– Stránka s varováním a ochranou soukromí KVKK
Jednou z podmínek schválení Google Adsense je neustálé dodržování předpisů. Možná jste tuto zkratku někde viděli. KVKK (Zákon o ochraně osobních údajů) Měli byste čtenáře informovat, jaké informace zpracováváte při návštěvách lidí navštěvujících vaše webové stránky a získat jejich souhlas. Pokud se například můžete stát členem vašich stránek, měli byste informovat svého návštěvníka, jaké informace potřebujete, za jakých podmínek je budete ukládat a jakým způsobem je budete používat. Pokud jste webem elektronického obchodu, měli byste také dostávat informace, jako je kreditní karta, TR Information, a měli byste vědět, že tyto informace jsou osobními údaji v rámci KVKK.
Zákon o ochraně osobních údajů je v Evropě známý jako GDPR (EU General Data Protection Regulation) a používá se již 30–35 let. U nás má sice 2-3letou historii, ale zatím nemá vybudovanou strukturu. Buďte sami sebou a dbejte tohoto varování.
9- Mobilní kompatibilní designy
Google se svým neustále se zlepšujícím systémem umělé inteligence řídí webové stránky tak, aby byly efektivnější. Již nějakou dobu vede správce webů vysvětlováním důležitosti webů vhodných pro mobily při veškeré jejich práci.
Kromě kanceláří se na web ze stolního počítače nedostane téměř nikdo. Nyní je míra využití mobilních zařízení 80 % a více. Dovolte mi, abych to podpořil obrázkem níže. Obrázek obsahuje statistické informace za 1 rok.
Jak můžete vidět na obrázku, mobilní zařízení jsou přítomna v každém aspektu našeho života, každou sekundu. Protože to Google vidí a ví, chce, abyste měli web optimalizovaný pro mobily. Pokud motiv, který použijete, nemá mobilní podporu, narazíte na proces schvalování Google Adsense. Nemůžete získat schválení, dokud nezískáte design vhodný pro mobily a znovu nepodáte žádost.
10- Vyberte struktury, jako je WordPress, Blogger
Jedním z kritérií pro schválení Google Adsense je softwarová infrastruktura, která se neustále obnovuje. WordPress je hotová platforma, kterou zdarma šíří a používá 75 milionů webů po celém světě a neustále se obnovuje. Blogger na druhou stranu pracuje s infrastrukturou Google a nabízí nejvhodnější infrastrukturu, kde můžete získat reklamní účet.
Pro speciální software je velmi obtížné zůstat aktuální a držet krok s dnešními technologiemi.Stop. Pokud otevřete webovou stránku se speciálním softwarem, může to vyžadovat značné investiční náklady na její neustálou aktualizaci, opravu slabých míst zabezpečení a především dodržování zásad společnosti Google.
Ve strukturách jako WordPress nebo Blogger tomu tak není. Je poměrně snadné připravit webové stránky přátelské ke Googlu, protože jsou často aktualizovány.

Žádné komentáře
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.