Nejlepší strategie růstu malých podniků pro rok 2022
Vytvořte úspěšný podnikatelský plán pro růstové strategie
Pokud ještě nemáte obchodní strategii, musíte ji připravit. Sepsání obchodního plánu vás nutí zvážit různé oblasti vaší společnosti, včetně vašich produktů a služeb, cílových klientů, konkurentů a marketingové strategie.
Podnikatelský plán také pomáhá při formulaci předpovědí příjmů a stanovení firemních cílů. Udělejte si čas na zvážení všech těchto faktorů a stanovení cílů pro rok 2022. Pak je čas oprášit svůj starý firemní plán a osvěžit jej novými cíli a předpovědi.
Rok 2021 byl z různých důvodů pro majitele malých společností náročný. Rok 2022 však nabízí novou příležitost k vybudování vašeho podnikání, ať už to pro vás byl úspěšný nebo špatný rok, nebo pokud jste s ním právě začali. Níže je uvedeno osm metod růstu malých společností a doporučení, která vám pomohou dosáhnout vašich cílů.
Zvyšte svou viditelnost online jako obchodní růst
Přítomnost online je pro budoucí úspěch zásadní, bez ohledu na to, zda vaše firma prosperuje offline. Obchod s elektronickým obchodem roste tempem zhruba 23 % ročně a někteří odborníci předpovídají, že do roku 2040 bude online prodej tvořit 95 % všech nákupů.
Rok 2022 je rokem, kdy můžete mít webové stránky pro vaši společnost, pokud je ještě nemáte. Webová stránka může vaší firmě pomoci získat reputaci, rozšířit prodejní kapacitu (zejména v budoucnu), rozvíjet povědomí o značce, umožnit vám zapojit se do e-mailového marketingu a mnoho dalšího.
Dalším kanálem, který nemůžete přehlédnout, jsou sociální sítě. 45 procent uživatelů sociálních sítí uvedlo, že platformu používají ke studiu společností a položek, a 67 procent uvedlo, že koupili něco, co viděli inzerované na sociálních sítích. I když se soustředíte na jeden nebo dva kanály sociálních médií, kde se zabývají vaši klienti, může to pomoci vaší společnosti výrazně růst.
Přilákat a najmout kvalitní zaměstnance
Solidní tým je jednou z nejdůležitějších součástí úspěšného podnikání. Kvalitní a oddaný personál může mít velký vliv na úspěch vaší malé firmy.
Podle nejnovějších údajů o pracovní síle mají Spojené státy stále 10,6 milionu pracovních příležitostí a nedostatek uchazečů k jejich obsazení. Ve skutečnosti na každou pracovní příležitost připadá jen 0,7 lidí bez práce.
Napište přesné a informativní popisy práce, abyste přilákali skvělé zaměstnance tím, že uchazečům dáte přesně vědět, co se od nich bude vyžadovat. Pak, aby byla vaše firma stejně přitažlivá jako – nebo přitažlivější než – vaši konkurenti, použijte pobídky od jiných podniků ve vašem oboru.
To může zahrnovat uvítací bonus, hybridní pracovní model nebo jiné výhody.
Hledejte způsoby, jak ušetřit peníze
Snížení výdajů je jednoduchá a účinná strategie ke zlepšení finančního zdraví vaší malé firmy. Nejprve však zjistěte, kam jdou vaše peníze a které oblasti mohou potřebovat nějaké ořezání. Účetní software Wave vám může pomoci klasifikovat náklady, abyste pochopili, kam vaše peníze jdou.
Můžete ušetřit peníze zrušením nadbytečného předplatného softwaru, přesunem do sdílených kancelářských prostor nebo pronájmem, leasingem nebo nákupem starého vybavení. Máte internetový obchod? Nalezení velkoobchodního distributora pro vaši společnost je vynikající způsob, jak snížit náklady.
Každý dolar se počítá, když jste malý podnik, takže snižte nebo upravte kdekoli, abyste zlepšili svůj peněžní tok a finanční situaci.
Rozvíjejte pozitivní firemní kulturu
Firmy čelily velkým vlnám rezignací v tom, co bylo nazváno „Velká rezignace“, a čelí finančním potížím a zavádění bezpečnostních standardů Covid-19.
Rozvoj pevné obchodní kultury je jednou z nejlepších metod, jak si udržet vynikající zaměstnance a zajistit obchodní růst. V roce 2022 se snažte shromáždit celý podnik na akce – co nejbezpečněji – s cílem vytvořit důvěryhodná spojení prostřednictvím transparentnosti, mít politiku otevřených dveří, aby pracovníci mohli vyjádřit své obavy, a být co nejflexibilnější při plánování.
Spojení formuláře.
Budování úspěšného podnikání vyžaduje networking. Umožňuje vám učit se ze zkušeností ostatních a odhalovat osvědčené postupy. Kromě toho mohou vaše kontakty při zahájení diskuse vést k novým šancím.
Začněte tím, že se připojíte k online síťovým fórům a organizacím souvisejícím s průmyslem. Komentujte vlákna jiných lidí nebo založte vlastní v oblastech, které jsou vhodné pro váš talent a zájmy, abyste se zapojili do debaty.
Je důležité si uvědomit, že vytváření sítí je obousměrná ulice, takže když s nimi budete mluvit, dejte jednotlivcům něco užitečného. Pokud například pracujete v reklamě, můžete nejlépe odhadnout, jak si Facebook Ads letos povede z hlediska návratnosti investic .
Snižte rizika svého podnikání
I když má společnost určitá rizika, řádné obchodní pojištění vás ochrání před vážnými riziky odpovědnosti. Bohužel 75 procent firem je podle jednoho výzkumu podpojištěných.
Existuje mnoho různých forem pojištění společností, které je třeba zvážit , ale pojištění obecné odpovědnosti, odškodnění zaměstnanců a pojištění komerčního majetku jsou tři nejdůležitější.
- Odpovědnost obecně. Pojištění obecné odpovědnosti chrání vás a vaši společnost, pokud dojde ke zranění klienta, zákazníka, prodejce nebo jiné třetí strany ve vašich prostorách nebo při používání vašich produktů a služeb.
- Pojištění odškodnění pracovníků. Pojištění odškodnění zaměstnanců je téměř povinné pro všechny zaměstnavatele. Uhradí léčebné výlohy a ušlý výdělek, když se zaměstnanci v práci zraní nebo onemocní kvůli své práci.
- Komerční nemovitosti. Náhodné poškození, vandalismus nebo ztráta fyzické struktury a majetku jsou kryty pojištěním komerčního majetku.
Ujistěte se, že máte správný druh podnikatelského pojištění a dostatečné krytí, abyste byli vy i vaše společnost chráněni v případě katastrofy. Obchodní růst se může zastavit nebo zastavit katastrofou, takže se chraňte.
Proveďte marketingovou investici.
Investujte do marketingu a šiřte informace o své společnosti, abyste se dostali kupředu v těchto nepředvídatelných časech. V roce 2022 musí být marketing součástí vašeho plánu růstu podnikání, ale nemusí to být drahé.
Využití reklam na sociálních sítích, reklam Google, běžných tištěných reklam a dalších marketingových strategií , to vše může být účinný způsob, jak dát vaší firmě vědět a přilákat potenciální zákazníky.
Pokud jej máte, nasměrujte návštěvníky na váš web a vytvoření e-mailového seznamu může být také docela úspěšné. Udělejte z marketingu prioritu svého rozpočtu, bez ohledu na cestu (cesty), kterou se vydáte.
Soustřeďte se na správné zákazníky
Víte, koho se snažíte oslovit? Rozumíte jejich přáním, potřebám a vášním? Pokud ne, měli byste to upřednostnit, protože nebudete tak úspěšní, pokud nebudete schopni uspokojit požadavky svých klientů. Správní zákazníci jsou vaším největším klíčem k obchodnímu růstu.
Vytvářet persony zákazníka/kupujícího je fantastický způsob, jak začít přemýšlet o problémech vašich spotřebitelů a jak je řešit.
Splňují vaše produkty a služby požadavky, přání a zájmy vašich cílových zákazníků? Poté kontaktujte své současné spotřebitele a vyžádejte si zpětnou vazbu. Jsou to ideální jedinci, kteří vás informují o tom, jak se vám daří, a dokonce vám poradí, jak se zlepšit.
Udělejte ze zákaznických služeb nejvyšší prioritu pro obchodní růst.
Možná vás to nepřekvapí, ale pro rozšíření vašeho podnikání v roce 2022 musí být prioritou zákaznický servis . Pokud nebudete poskytovat lepší služby než vaše konkurence, vaši klienti se přesunou jinam.
Když jsou obavy zákazníků rychle řešeny a jejich problémy jsou rychle vyřešeny, cítí se oceňováni. Vždy jděte nad rámec pomoci svým klientům a zajistěte, aby vaši zaměstnanci byli dobře vyškoleni, aby poskytovali ty nejlepší možné služby. Zvažte získání firemního telefonního čísla .

Žádné komentáře
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.